Nog ruim één weekje tot mijn grote droom! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu Nog ruim één weekje tot mijn grote droom! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu

Nog ruim één weekje tot mijn grote droom!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

21 April 2013 | Nederland, Wageningen

Volgende week woensdag is het eindelijk zover! Dan zal ik om 13 uur vanuit Schiphol via Moskou naar Ho Chi Minh vliegen om daar aan mijn grote avontuur te beginnen. Ik zal daar zeven weken op meerder projecten gaan werken voornamelijk met (gehandicapte) kinderen. Ik heb er maanden naar uitgekeken om een keer echt wat voor anderen te doen die het echt nodig hebben. Ik heb hiervoor ook vrienden en familie gevraagd om wat te sponseren mochten ze dit leuk vinden, aangezien ik dat zelf ook altijd erg fijn vind om te doen. Met dit geld wil ik iets doen voor de kinderen daar. Wat precies weet ik nog niet, maar hopelijk iets waar ik veel lachende gezichtjes van krijg! Hierna zal ik nog drie weken gaan reizen door Cambodja, Laos en Vietnam om dan na een paar prachtige maanden weer terug te vliegen naar Nederland. Ik kijk er erg naar uit en hou jullie via deze blog op de hoogte van alles wat ik meemaak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 24 Juli 2012
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 30491

Voorgaande reizen:

26 Juni 2016 - 17 Augustus 2016

Mexicooo

06 Juli 2015 - 19 September 2015

Backpacken Zuid-Amerika

01 April 2015 - 09 Mei 2015

Spaanse taalcursus in Salamanca!

01 Mei 2013 - 11 Juli 2013

Vrijwilligerswerk Vietnam en reizen

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Budapest

Landen bezocht: