Nog ruim één weekje tot mijn grote droom! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu Nog ruim één weekje tot mijn grote droom! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu

Nog ruim één weekje tot mijn grote droom!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

21 April 2013 | Nederland, Wageningen

Volgende week woensdag is het eindelijk zover! Dan zal ik om 13 uur vanuit Schiphol via Moskou naar Ho Chi Minh vliegen om daar aan mijn grote avontuur te beginnen. Ik zal daar zeven weken op meerder projecten gaan werken voornamelijk met (gehandicapte) kinderen. Ik heb er maanden naar uitgekeken om een keer echt wat voor anderen te doen die het echt nodig hebben. Ik heb hiervoor ook vrienden en familie gevraagd om wat te sponseren mochten ze dit leuk vinden, aangezien ik dat zelf ook altijd erg fijn vind om te doen. Met dit geld wil ik iets doen voor de kinderen daar. Wat precies weet ik nog niet, maar hopelijk iets waar ik veel lachende gezichtjes van krijg! Hierna zal ik nog drie weken gaan reizen door Cambodja, Laos en Vietnam om dan na een paar prachtige maanden weer terug te vliegen naar Nederland. Ik kijk er erg naar uit en hou jullie via deze blog op de hoogte van alles wat ik meemaak.