Adios Espana & Wageningen: Hola Sudamérica - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu Adios Espana & Wageningen: Hola Sudamérica - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Irene Rijsewijk - WaarBenJij.nu

Adios Espana & Wageningen: Hola Sudamérica

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Juli 2015 | Nederland, Wageningen

Lieve lezers,

Ik ben alweer een tijdje terug uit Spanje en ik heb ook mijn laatste vak op de uni afgerond. Mijn laatste weken in Spanje waren nog ontzettend leuk en net toen ik me helemaal thuis voelde in Salamanca met alle leuke mensen die ik om me heen had verzameld was het alweer tijd om te gaan helaas... Ik ben wel druk doorgegaan met Spaans leren, met name door Spaanse muziek te luisteren met songteksten, heerlijke muziek en taal!
Vorige week heb ik mijn laatste vak op de uni afgerond en nu hoef ik alleen nog maar mijn stage te doen. Dus ook mijn kamer opgezegd met veel pijn in mijn hart, want heb een ontzettend leuke tijd gehad hier in Wageningen en in mijn huisje hier. Maar aan alle mooie dingen komt een eind helaas...

Gelukkig is het alweer tijd voor mijn volgende reis en bijbehorende blog! Dit keer gaat de reis naar Zuid-Amerika. Samen met Josien (een vriendin uit Wageningen) ga ik 2,5 maanden reizen door Colombia, Ecuador, Peru en Bolivia. Aanstaande woensdag vertrekken we en zullen we beginnen in Bogota (Colombia) om na twee dagen door te vliegen naar het noorden. De rest van de reis is nog één grote verrassing, maar via deze blog zullen we jullie op de hoogte houden van al onze avonturen!

Jullie ook een fijne vakantie en tot eind september!

Xx

  • 06 Juli 2015 - 19:25

    Moniek Segeren:

    Hoi Irene,

    Leuk dat je weer op reis gaat, geniet ervan! Daar zul je de Spaanse taal zo onder de knie hebben, met bijbehorende lokale accenten ;)

    Groetjes,
    Moniek

  • 07 Juli 2015 - 11:37

    Ome Bertus:

    Goh, Irene. Door Wageningen te verlaten sluit je nu een belangrijke periode in je leven af.
    Maar er dient zich alweer een nieuwe spannende tijd aan.
    Veel plezier tijdens de komende maanden in Zuid-Amerika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Actief sinds 24 Juli 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 30464

Voorgaande reizen:

26 Juni 2016 - 17 Augustus 2016

Mexicooo

06 Juli 2015 - 19 September 2015

Backpacken Zuid-Amerika

01 April 2015 - 09 Mei 2015

Spaanse taalcursus in Salamanca!

01 Mei 2013 - 11 Juli 2013

Vrijwilligerswerk Vietnam en reizen

30 Augustus 2012 - 22 December 2012

Studeren in Budapest

Landen bezocht: